tisdag 1 mars 2011

Super trött och grymt sugen på choklad *ahhh*

Jag vet inte vart detta kommer sluta,, e så grymt sugen på choklad, och det är hela tiden, och jag menar verkligen HELA tiden,,,, måste äta minst 2 st 200 gram choklad om dagen :-o och sen chokladpudding,, Jag försöker verkligen hitta på saker jag kan äta istället,men vem tycker det är gott med morot när man e grymt sugen på choklad???

Kan dock inte äta fet skräpmat och spyr bara sambon köpt Mc Donalds ;-) Men jag vet att ja inte kan hålla på o vräka i mig onyttigheter,, Ngn som har tips på vad man kan göra/äta istället som inte är så onyttigt? Gärna med liiite choklad i ;-)

Jag är väldigt trött oxå,,fortsätter sova mina 13 timmar om natten, är evigt tacksam över att vår dotter sover så himla bra på natten...


Vi har även berättat för mina föräldrar att de kommer bli mormor och morfar igen och mina systrar att de ska bli moster igen,, de är väldigt glada men det tog många min innan ngn av de sa ngt när vi berätta de skulle bli det till 4 st... Min mamma höll på att dö ;-)  Nu har det dock visat sig att min mammas bekanta bekant har ev ett hus för uthyrning,,, så vi ska åka dit och kolla på det i helgen,,,

Nu ska ja återgå till att laga middag och sen kränga massvis med choklad

3 kommentarer:

  1. hej. hittat hit till din blogg via fl. Vilken spännande resa du har framför dig. Spännande=). Kul att ni kanske har ett hus på gång. har tyvärr inget tips på nyttigheter m choklad i... svårt att ersätta chokladsuget!!! lycka till!!!
    plutteliten

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att de blev chockade :)

    Kan du inte äta sån där supermörk choklad med 85% kakao. Det brukar stilla sötsuget.

    SvaraRadera
  3. ...eller Cocoa nibs av Renee Voltaire, ska visst vara, om inte nyttigt, så inget skräp i alla fall.

    SvaraRadera