tisdag 22 februari 2011

bebisarna mår kanonbra

Idag har jag varit och sett bebisarna igen,, trodde aldrig jag skulle komma iväg, skulle va där halv 8 imorse och jag e som en död sill innan kl 10,men på ngt mystiskt sätt så lyckades jag dra mig upp från sängen...

Vi har ännu inte pratat med så många ännu om att vi är gravida,men nu tycker jag att min mage börjar bli svullen så snart kan vi nog inte dölja det längre,, eller som kommentaren från sambon

- Nu får vi snart berätta för folk,för det kan ju bli liiiite svårt att dölja en fyrling mage ;-)

- Nehe, säger du det?? Blev mitt svar sen blev det en massa skratt....

Vi håller fortfarden på att leta lgh eller hus, har lagt ut annonser på blocket o lite överallt på nätet... Vi hoppas på det bästa..

Det är bf i slutet av sept/ början av okt,men de flesta fyrlingar föds i v 30 så det kan bli lite när som helst ;-)  Jag ser INTE direkt fram emot de sista månaderna under högsommaren,, Får man önska sig en kall sommar ;-)

3 kommentarer:

  1. hej.. hur fick ni dem ..
    jag menar hur gjorde ni...
    jag också vill ha...:)
    inte just fyrlingar men tvillingar kanske...
    hur mycket kostade det?

    SvaraRadera
  2. Har precis hittat hit via tvillingtråden på FL...GRATTIS!! Vilken underbart spännande resa ni har framför er som förhoppningsvis löper på utan några större konstigheter:-) Kommer deffenitivt följa bloggen:-D
    Många kramar till er!
    Mirka
    www.minbebis.com/blogg/tiobarnsmamma

    SvaraRadera
  3. Hej ! Kommer bli väldigt kul att följa din blogg, kan förstå att ni söker större nu. :)

    Mvh /Malin

    www.genommallasogon.blogspot.com

    SvaraRadera