tisdag 29 mars 2011

Ensamstående, ledsen

Min sk "kära" sambo har varit ett svin rent ut sagt, har slängt ut honom och nu vet i sjutton om det va så genomtänkt,,ja e så jävla arg och ledsen på alla lögner,,, har vetat han haft andra men vi hade ett djupt snack om det i höstas och då började vi i par rådgivning och det känndes jättebra och jag kännde verkligen att jag kunde lita på honom....

Men verkligheten va ngt helt annat,,, jag har legat inne på sjukhus i 4 dagar då jag gått ner extremt mkt och behövde näring,, då e han så jävla dum så han tar hem sin lilla "älskarinna" och gör en massa saker i vår lägenhet,,i VÅR lgh,medans ja ligger på sjukhuset och mår jättedåligt,,han var där uppe 2 gånger på 4 dagar *mkt jobb som han sa* jo tacka fan att han hade "Mkt jobb" den jäveln,,,

Och jag struntar blankt i att hälften av hans släkt läser vår blogg,,,, Ja han e ett sånt svin


Jag är så ledsen så ja vet int vart jag ska ta vägen,,, han har som sagt blivit utsparkad o jag vill ärligt talat aldrig se honom igen

Hur ska ja klara allt?? *gråter*

2 kommentarer:

  1. Vet inte riktigt vad man ska säga i det här läget, helt fruktansvärt är det. Gråter när jag läser det du skriver. Är själv gravid och vet vad det innebär bara att vara gravid men att sedan måsta utstå detta också. Du gör helt rätt i att slänga ut honom, du behöver inte en sådan i ditt och dina barns liv. Men att han ens har mage att ta hem henne till er. Känner dig inte, men vem som helst skulle förtjäna bättre än så. Jag hoppas det ordnar sig för dig! Kan nog vara svårt att vara stark i ett sådant här läge men stå på dig. Var stark för ditt barn och dina ofödda barns skull! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Men gumman, blir så ledsen för din skull!!! kan inte fatta att han behandlar dig på detta sätt o särskillt inte nu, när ni väntar era små guldklimpar. Förstår din ilska. önskar man kunde göra nått för dig!!!Önskar och hoppas att det ska ordna sig för dig!!! försök vara rädd om dig och ditt barn och dina små i magen!!! styrkekramar och lycka till

    SvaraRadera