tisdag 5 april 2011

Jag skulle ljuga om jag sa jag mådde bra

Har gått ner 10 kg sen jag blev gravid och det är väldigt oroväckande,,ligger ännu en gång inlagd på sjukhus och får dropp och jag försöker verkligen att äta,men det gör så fruktansvärt ont i hjärtat och sen har hela hans släkt vänt sig emot mig :-o :-o som om det är mitt fel att han varit med en annan,,o det kvittar vad ni tycker,jag skriver exakt vad jag vill i bloggen,,, tom hans mamma sa

"Då kanske du int har gett honom den kärlek han behöver"  Måste ja ens skriva en kommentar till det????

Tack för alla peppande ord, det värmer

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas du har några i din omgving som kan stötta dig nu när du verkligen behöver det. Kram!! Och se till att få i dig lite näring nu :)

    SvaraRadera
  2. Tänker ofta på dig och undrar hur du mår o hur det går för dig, trots att jag inte känner dig. Det som drabbat dig känns så hemsk o orättvist, kan inte fatta att han gör så mot den han lever med och när ni väntar fyra små. Hoppas så att du hittar stöd från nån annan i din närhet för att orka nu och så du kan ta hand om dig och dom små!!!! styrkekramar!!!!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr har ja fått hela hans släkt emot mig och får en massa taskiga sms och meddelande på mailen om vilken hemsk kvinna jag är, att jag inte ger min sambo tillräckligt med kärlek,, det tar så mkt energi av mig,, tur mormor och morfar finns o hjälper till med dottern

    SvaraRadera
  4. Förstår att du har det tufft, vad jobbigt för dig! =( Skönt att du har lite stöd från din familj i alla fall. Får du nån hjälp av mvc så du inte går ner mer i vikt? Det är ju viktigt att både du och bebisarna mår bra!

    Har försökt nå dig på Familjeliv angående äl-stickorna. Du kan väl maila mig på marina2000@hotmail.com. Mvh Marina / dragonesse på FL

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag har just hittat hit och blev tagen av din blogg.
    Lägg din energi på din egna hälsa bebisarna i magen och framförallt er dotter, strunta i vad de andra skriver.
    Du och din make/sambo vet sanningen och det räcker just nu.

    Hoppas ni hunnit prata med varandra lite och kan reda ut allt.
    Själv väntar min fru trillingar i ungefär samma veva som du.

    SvaraRadera